L’Ajuntament de Tarragona ha pogut conèixer de ben a prop el model israelià de suport als emprenedors en el marc d’una missió empresarial a Tel Aviv.

El director de la Fundació Tarragona Smart Mediterrània City, ha titllat la visita de positiva ja que els ha permès fer contactes empresarials i promocionar la ciutat de Tarragona.

Durant l’estada es van visitar diverses incubadores tecnològiques, institucions que ofereixen ajuda tècnica i finançament als emprenedors per tirar endavant l’empresa en una primera fase. Tant la ciutat com el país són un referent mundial en aquest àmbit.

Villamayor ha destacat el gran nombre de noves empreses tecnològiques a Israel i creu que la manera de finançar-les amb fons públic i privats és un autèntic model a seguir.

El tinent d’alcalde va participar en la missió empresarial catalana desplaçada a Israel i encapçalada pel president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas.