L’ajuntament ja ha mantingut una primera entrevista amb els nous gestors privats de la Tarraco Arena Plaça. Les converses continuaran però el consistori ja té clar que haurà de pagar per utilitzar l’espai.En principi hi ha les cites ineludibles que organitza l’ajuntament. Són els concerts de Sant Magí i Santa Tecla i el Concurs de Castells.La tinent d’alcalde de Cultura, Carme Crespo, ha explicat a Tarragona Ràdio que ja tenen el recinte reservat per les dates requerides. No obstant explica que la utilització de la Tarraco Arena Plaça tindrà un cost afegit per a les arques municipals.L’Empresa Agència de Publicitat Internacional catalana ha assumit la gestió de la Tarraco Arena Plaça.El contracte serà, com a mínim, fins el 2023. Això vol dir que es farà càrrec de l’equipament durant la propera dècada. Aquesta societat, amb seu a Sant Cugat del Vallès, ha guanyat el concurs convocat per la Diputació per externalitzar l’ús de l’equipament.Agència de Publicitat Internacional pagarà 7.260 euros al mes a la Diputació i adequarà el recinte per tal que s’hi pugui instal·lar un restaurant.
L’Ajuntament haurà de pagar per utilitzar la Tarraco Arena Plaça
