L’Ajuntament de Tarragona prepara una recepció per homenatjar l’atleta de Torreforta Natàlia Rodríguez. L’acte es farà aquest dimecres a la tarda al Palau Municipal. L’objectiu és mostrar el suport de la ciutat a la migfondista que aquest diumenge va guanyar la final de 1.500 metres al mundial de Berlin, però que després va ser desqualificada per la caiguda de l’atleta etíop Gelete BURKA. Tot i aquest incident, Natàlia Rodríguez ha rebut múltiples felicitacions institucionals entre elles la del ministre de l’Interior i el president del Govern central. L’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, també ha felicitat l’atleta tarragonina pels bons resultats obtinguts aquesta temporada i sobretot per aquest primer lloc en els mundials, encara que no hagi estat recompensat amb la medalla d’or. En declaracions a Tarragona Ràdio, Ballesteros ha dit que l’actuació dels jutges va ser injusta. El regidor d’esports, els integrants de la secció d’atletisme del Nàstic i nombrosos ciutadans reben aquest dilluns a la nit a l’atleta, en la seva arribada a l’estació de l’AVE del Camp.
