L’alcalde de Tarragona ‘no descarta’ un govern més ampli a la ciutat. Pau Ricomà diu que segueix pensant com el primer dia, i no amaga que la seva opció personal és un govern a quatre format per ERC, ECP, i afegint Junts per Tarragona i la CUP.

Fa un any i cinc mesos que ERC governa en coalició amb els Comuns i l’alcalde assegura en una entrevista a Tarragona Ràdio que ‘no descarta’ que ‘hi acabem’, preguntat sobre la incorporació de Junts i la CUP. Amb tot, Ricomà es mostra molt satisfet amb el treball i l’entesa amb els actuals socis d’En Comú.

Recorda que ha estat un any complicat per diferents contratemps, com la l’explosió a IQOXE, una pandèmia o un POUM que s’ha anul·lat. En aquest context difícil, també es mostra obert a estendre la mà a altres formacions pels temes importants de ciutat, que sempre encaren ‘de manera àmplia, per sumar com més millor’.

Diu que les ganes de sumar i treballar junts les tenen, i que les tenen perquè l’objectiu del govern té sentit. Ricomà afegeix que té la idea d’estendre la mà i sumar amb l’objectiu del canvi que es van imposar després de les eleccions del 15 de juny de 2019.

D’altra banda, sobre el Palau d’Esports, diu Ricomà que li sembla ‘incomprensible’ que la Secretaria General de l’Esport no hagi fet encara la cessió definitiva de l’equipament. Assegura que la solució està clara i passa per una mutació demanial.

L’alcalde confia en poder disposar de la inversió per al PLASEQTA després de l’enuig públic que va fer arribar al conseller d’Interior. Admet que ha rebut resposta de la Generalitat i que espera que es cregui en les mancances en seguretat química que el territori ha de tenir.