L’alcalde pronuncia aquest dimecres al vespre la conferència anual sobre l’estat de la ciutat. Josep Fèlix Ballesteros exposarà la seva visió i les seves propostes per a la ciutat en l’acte que s’iniciarà a les 19h i que tindrà lloc a la sala d’actes del Col.legi d’Advocats i farmacèutics de Tarragona.

La conferència porta per títol ‘El futur de Tarragona: feina de totes i tots’ i està organitzada pel Col.legi de Periodistes a la Demarcació de Tarragona.

Diverses autoritats i representants polítics institucionals així com de la societat civil de la ciutat han anunciat la seva presència a l’acte.

També hi assistiran regidors del govern i de l’oposició al consistori.