Aquest divendres, 3 de març, l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, ha comparegut per fer balanç de com s’ha viscut a la ciutat la primera setmana de confinament total per l’Estat d’Alarma en l’emergència sanitària del coronavirus.
Ha estat una roda de premsa telemàtica, per videoconferència en la que els periodistes han pogut formular les seves preguntes al batlle de la ciutat.
Roda de premsa de l’alcalde de @TGNAjuntament @pauricoma ara mateix en directe! ð??§ð??¤
96.7 FM 101.0 FM
https://t.co/2sJFxvYtOu— Tarragona Ràdio (@tarragonaradio) April 3, 2020
Roda de premsa Alcalde Ricomà
