L’Associació Aurora celebra la 13a jornada ‘Fem Francolí’ dedicada a la conscienciació i conservació de la natura i a la salut mental. La trobada serà aquest dissabte 29 de novembre al riu Francolí.
La jornada començarà a les 10h al cami del riu Francoli amb la benvinguda i la confirmació de les inscripcions. Tampoc faltarà l’esmorzar popular.
Tot seguit es realitzaran les dues activitats que ha organitzat l’entitat. Es tracta d’una sortida per descobrir la fauna i la flora del riu Francolí i una dinàmica on es relacionarà la natura amb la salut mental.
El responsable de projectes de l’Associació Aurora, Àlex Benitez, explica que la jornada combina la conservació del medi ambient i la Salut Mental. A més, afegeix que els membres de l’associació seran qui conduiran les activitats.
La trobada està oberta a tota la ciutadania i és gratuïta amb inscripció prèvia.
- Un sistema basat en un pèndol permet extraure energia de corrents marins
- ERC recorda que “la transformació de Tarragona ha de passar per prioritzar la ciutadania”
- Arriba a Tarragona l’exposició ‘Transitar: Orientar-se en un món canviant’
- Tarragona tornarà a acollir els Tres Tombs el proper 15 de març
- L’hora del Camí de la Fonteta
