L’Associació Contra el Càncer de Tarragona fa una crida a la ciutadania per col·laborar i fer un donatiu per ajudar en la investigació de la malaltia. Fins aquesta tarda, membres de l’associació estaran repartits en diferents espais de la ciutat.
Des de l’Associació demanen el compromís de la ciutadania per contribuir a l’objectiu de superar el 70% de supervivència en càncer. Aquest matí, diferents membres han sortit al carrer amb motiu del Dia de l’Acapte.

S’han distribuït en diferents punts de la ciutat. En aquests el que han buscat és fomentar la participació i col·laboració social. S’hi ha sumat voluntariat, persones associades, pacients i professionals de l’entitat. Fede Adan, president de l’Associació Contra el Càncer expressa que és una manera de donar-se a coneixer a la societat.
Fins a la taula informativa de la rambla Nova s’hi han apropat diferents representants institucionals com l’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, la subdelegada del Govern, Elisabeth Romero i el president del Port, Santiago Castellà, a més de representants de grups municipals.
Les taules informatives de l’associació estaran repartides per la ciutat fins aquesta tarda.
- Les festes de la Vall de l’Arrabassada i Músics omplen el barri d’activitats
- El Serrallo celebra les tradicionals Festes de la Mare de Déu del Carme
- El grau en Medicina i el d’Enginyeria Matemàtica i Física, ensenyaments amb les notes més altes de la URV
- Tot a punt per a la XVII Reunió Científica de la Societat Espanyola d’Astronomia a Tarragona
- Els Bombers donen per controlat l’incendi del Pla de Manlleu

