Aquest diumenge es commemorarà a Blas Infante, pare de la pàtria andalusa. Ho faran amb una ofrena floral a Camp de Mart de Tarragona en el marc del dia d’Andalusia. L’acte està organitzat per l’Associació Cultural i Folklorica Andalusa de Tarragona.
L’ofrena floral a Camp de Mart anirà acompanyat de la Casa d’Andalusia de Tarragona i província, Centre Cultural de Reus, Associació cultural Amigos de Andalusia de Sant Salvador i les autoritats de la ciutat.
L’acte es fa en el marc de la programació de la 39a edició de les jornades culturals del dia d’Andalusia. En una entrevista a Tarragona Ràdio, Luisa Màrquez, membre de l’Associació Cultural i Folklòrica Andalusa de Tarragona, ha explicat que enguany han volgut canviar els horaris de la programació dels actes organitzats. En aquest sentit, volen donar més facilitats perquè pugui venir un públic més ampli.
Les activitats s’allargaran fins al 23 de març. Dins la programació s’inclou un vermut Rumbero, la nit flamenca i la clausura amb la Missa flamenca. Aquesta anirà cantada per «Junco y Romero’» de la seva Associació. El culte s’oficiarà a l’església de Sant Joan Baptista de Tarragona.
- Baixa la criminalitat a Tarragona un 5,6% durant el primer semestre del 2026
- El Nàstic viatja a Alcorcón amb la voluntat de seguir en la regularitat de les primeres 3 jornades de lliga
- Les defenses dels acusats d’Inipro demanen excloure el disc dur de l’IMSST
- La Casa de la Festa torna al plenari
- Tarragona Cruise Port es consolida com a destinació emergent a la Mediterrània a la Seatrade Cruise Med
