L’Associació de Dones Africanes celebra aquest divendres a la tarda la segona edició de l’iftar comunitari de Ramadà. Tindrà lloc a l’Espai d’Entitats del Serrallo. Aquest dimarts s’ha presentat l’acte amb la Confraria de Pescadors de Tarragona, l’entitat padrina.
L’iftar és l’àpat nocturn amb el qual es trenca el dejuni diari durant el mes de Ramadà. A Tarragona aquesta associació, nascuda al 2023 i que aplega més de 50 famílies, organitza per segon any aquest sopar popular.

Marian Thioube, presidenta de l’Associació de Dones Africanes de Tarragona, ha recordat que l’objectiu de l’iftar és fer descobrir a la ciutadania la cultura culinària africana, un exercici d’integració i d’intercanvi.

Una integració que valoren positivament des de l’entitat padrina, la Confraria de Pescadors. El seu president Esteve Ortiz destaca el lligam amb la comunitat africana i mostra el suport de la Confraria.
Des de l’associació, esperen arribar als 300 assistents en el sopar i reeditar l’èxit assolit de l’any passat. Enguany, amb una millor organització que serà possible gràcies a la participació de voluntaris. Serà la mateixa comunitat qui s’encarregarà de cuinar. Arròs amb peix, crestes, bunyols, sucs i begudes típiques de l’Àfrica són alguns dels plats que es podran degustar.

El sopar tindrà lloc divendres a la tarda a l’Espai d’Entitats del Serrallo. Per participar al sopar, cal confirmar assistència a l’associació organitzadora.
Més notícies:
- L’Ajuntament activa l’alerta del Pla d’Emergències Municipal per l’episodi de calor
- Dissabte canicular amb màximes que freguen els 42°C a l’Ebre i superen els 40°C al Camp de Tarragona
- Els treballs per pintar el túnel de Lilla a l’A-27 arrencaran dilluns amb talls de circulació a la via
- Vermuts Musicals amb Chico Grande
- Tarragona acollirà una intensa setmana de Lligues Catalanes ACB i Femenina 2025 durant el Setembre