L’arribada de l’estiu se celebra a Tarragona amb cinc dies carregats d’activitats. L’oferta cultural de Solstici 2025 arrenca divendres amb la tercera edició de la festa familiar organitzada per Les Tecletes al parc de la Ciutat.

Aquell mateix dia, però a mitjanit serà el torn de la revetlla matalassera de Sant Joan, amb l’actuació de Copia de Seguridad, un grup tarragoní de versions que portaran pop, rock i fins i tot reggaeton a la plaça del Rei. Aquesta festa s’alternarà amb la de la Colla Jove, que a partir de les 00.30h celebraran l’arribada de l’estiu amb DJ Oki i PD Pelacanyes.

El Dia Internacional de la Música, aquest dissabte 21 de juny, tindrà com a protagonista el Concert commemoratiu dels 25 anys de l’Associació de Músics de Tarragona (aMt). Engegarà a les 19h a la Capsa de Música, amb grups i artistes vinculats a l’entitat que interpretaran versions de cançons de diferents artistes del primer quart del segle XXI, des d’Amy Winehouse fins a U2. Totes les bandes i músics que participaran són de km 0: Bonzo Distortion, Daurats, Frank O’Lee Sons, Luca Bonifaccio, Maurici Gené, Patti Trinicks, The Eightballs i 2UT.

Durant tot el dia hi haurà activitats organitzades per la Sageta de Foc, així com el vermut dels Xiquets del Serrallo a les 12h al Moll de Costa i finalment, ben entrada la nit, la desvetlla dels Ninots de les fogueres; des de la plaça del Fòrum i fins al passeig de les Palmeres, acompanyats per la Xaranga BandTocats.