El pessebre és un clàssic del Nadal, i a Tarragona n’hi ha una llarga tradició. L’Associació Pessebrista treballa, des de la seva fundació l’any 1928, per fomentar el pessebrisme a la ciutat. Ara, des de fa vuit anys, el local de l’associació al carrer Girona acull una mostra de diorames que es pot visitar durant les festes, i que es va inaugurar dissabte.La mostra es renova cada any, amb una desena de diorames elaborats fins a l’últim detall de la mà dels pessebristes de l’associació.Cada diorama, a més, va acompanyat d’una petita pantalla on es pot veure el seu procés de creació en imatges, així com els noms dels seus creadors. A la mostra també es pot veure un pessebre popular, fet amb el mètode tradicional del suro i la molsa. En total hi ha més de 250 figures. La mostra es podrà veure fins al 9 de gener, passat Reis.
