«És un dels dies més feliços de la meva vida». L’empresària Laura Roigé, presidenta de la Cambra de Comerç de Tarragona, se sent «molt honorada i sorpresa» en conèixer que la Generalitat ha decidit atorgar-li la Creu de Sant Jordi aquest 2025.
Laura Roigé Pons és una empresària vinculada al sector del transport i els serveis a l’hostaleria. Des de 2017 és la presidenta de la Cambra de Comerç de Tarragona. De fet es va convertir en la primera dona en ocupar aquest càrrec. En declaracions a Tarragona Ràdio ha manifestat que rebre la Creu de Sant Jordi és tot un honor, sense amagar la seva sorpresa.
Roigé ha estat vicepresidenta de la patronal tarragonina Cepta i vicepresidenta del comitè executiu de la patronal Pimec. L’any 1995 va fundar l’Associació de Dones Empresàries i Emprenedores de les Comarques de Tarragona. També és cofundadora, vicepresidenta i representant a la patronal CEOE de la federació Business Professional Women (BPW) Spain i presideix el Fòrum Fem Talent.
Entre els reconeixements que ha rebut destaquen la Placa President Macià, atorgada per la Generalitat de Catalunya; la Clau d’Or de la Cambra de Tarragona i el Premi a la Trajectòria Empresarial de Foment del Treball.
L’actriu Loles León, la cineasta Carla Simón, l’exconseller de la Generalitat Joan Saura o la companyia de teatre La Cubana seran alguns dels agraciats amb la Creu de Sant Jordi 2025.
- Luis César és el nou entrenador del Nàstic
- El Nàstic fa fora a Dani Vidal
- Cloenda amb èxit de l’ITF J60 Red Cup al Club Tennis Tarragona
- Déjà vu del Nàstic: es deixa empatar un altre cop un 2 a 0 contra el Lugo (2-2)
- Alerta per tempestes fortes al litoral i prelitoral de Tarragona, Barcelona i Girona