Tots els veïns de l’edifici incendiat aquest dimarts a Tarragona tornaran ja aquesta nit a casa seva. Aquest divendres els operaris han arreglat les canonades dels desguasos que van quedar calcinades. Durant tres dies la meitat dels pisos s’han quedat sense poder utilitzar l’aigua corrent i per això molts veïns havien optat per estar-se a cases de familiars o en un hotel. Els veïns denuncien la manca de resposta de les asseguradores. Han hagut de fer una derrama per poder pagar la reparació de les avaries. Ara confien que les assegurances no se’n desentenguin i els retornin els diners que han hagut d’avançar. D’altra banda, aquest divendres ja s’ha retirat el munt de runa calcinada que havia quedat després de l’incendi al supermercat Plus del carrer Sant Benilde.
