L’Empresa Municipal de Transports posa en marxa la unificació d’alguns sectors d’estacionament regulat per a residents, amb l’objectiu d’equilibrar la demanda de cada sector amb l’oferta de places. D’aquesta manera, l’àmbit pertanyent al sector 2 que comprèn plaça de la UNESCO, passeig de Sant Antoni, part del passeig Torroja, Via Augusta, barri dels Músics, Ciutat Jardí i carrer Robert Aguiló passa a denominar-se Sector Llevant.
D’altra banda, l’àmbit pertanyent al sector 2 que comprèn part del passeig Torroja, passeig de les Palmeres, carrer Maria Cristina i carrer Rovira i Virgili s’integren en l’actual sector 1.
Es pot consultar la nova distribució per sectors en el següent enllaç: https://aparcamentstgn.com/es/sectores-area-regulada/
Tots els residents de l’anterior sector 2 rebran una comunicació via SMS informant-los del canvi de sector al qual estaran adscrits, sense necessitat de fer cap gestió.
- El 13è FITT – Noves Dramatúrgies comença a caminar
- Beni Dolores, Orella d’Ós i Pla Moguda a la Final del Sona 9
- Ja es coneixen les 42 colles classificades per participar en el 30è Concurs de Castells
- El Mercat de Nit torna dissabte 12 amb tres xefs convidats
- ERC proposa un centre cívic i cultural que aculli la Casa de la Festa al Banc d’Espanya
