L’enderroc de la plataforma del Miracle «avança a bon ritme». Els treballs previs es van iniciar a finals de març, les màquines hi van entrar ara fa un mes i encara s’han d’allargar durant quatre mesos més, en principi.
La part frontal del mamotreto ja ha desaparegut, fruit de l’actuació de quatre màquines retroexcavadores que hi treballen i que s’encarreguen de desmuntar l’estructura. En uns dies arribarà una nova màquina per facilitar la separació del ferro del formigó, tot i que ja han sortit alguns camions amb material per dur-lo a les plantes. El 95% dels materials de la plataforma, d’unes 12.000 tones de pes, es valoritzaran.
El conseller de Medi Ambient, Guillermo García de Castro, ha explicat a Tarragona Ràdio que l’actuació està avançant «a bon ritme». Parlem d’uns treballs que porta a terme el grup Vallès i que, si no hi ha canvis, s’han d’allargar fins el mes de setembre. En paral·lel s’està redactant el projecte de renaturalització de l’espai.
- Boni & Delani i Steven Munar a la Sala Zero aquest Diumenge
- TrenzArtes Fest 25 a Torredembarra
- Festes del Barri del Pilar a Tarragona
- Licitades les obres per construir el Centre Operatiu del tramvia del Camp de Tarragona per 24,7 MEUR
- Més de 300 persones participen a la 13a Jornada Anual de Tarragona Impulsa