L’equip de govern de Tarragona demana a Generalitat i Adif que ofereixin la màxima informació possible a la ciutadania davant les afectacions derivades de la suspensió de trens. La seva portaveu, Sandra Ramos, ha destacat que «per davant de tot s’hagi posat la seguretat i la tranquil·litat dels passatgers habituals i de la ciutadania en general».
Amb tot, Ramos entén el malestar de la gent davant aquestes situacions i recorda que es treballa perquè la xarxa ferroviària del país, i la de Tarragona, rebi les inversions necessàries. La portaveu de l’executiu socialista demana a la Generalitat i Adif que posin tots els recursos perquè la població estigui correctament informada en tot moment.
«Les pluges han tingut molt a veure en l’accident -el de Gelida- i és impossible que la gent no pensi en el d’Adamuz», ha manifestat Ramos, que també ha dit que «són circumstàncies absolutament diferents», i ha demanat prudència a l’hora de parlar de les causes del sinistre.
Sandra Ramos ha fet aquestes declaracions després del minut de silenci convocat per l’Ajuntament de Tarragona per expressar el seu condol per la víctima de l’accident de tren de Gelida i per la que ha causat la llevantada a Palau-sator.
- La mediació registra un augment de sol·licituds a Tarragona
- El servei de Rodalies continuarà suspès mentre Adif faci inspecció “exhaustiva” de totes les línies
- L’equip de govern de Tarragona demana màxima informació a la ciutadania davant la suspensió de trens
- Tarragona a Fitur: ‘L’esport i la història es fusionen’
- L’Ajuntament de Tarragona lamenta ‘el to desafortunat i institucionalment poc respectuós’ de la Cambra de Comerç
