El govern municipal defensa l’actual sistema d’enllumenat dels carrers i nega que la ciutat estigui ara més fosca. La tinent d’alcalde de Medi Ambient, Carme Crespo, ha contestat així a la proposta del Partit Popular d’implantar la tecnologia LED a les faroles dels carrers. Crespo recorda que s’acaba d’invertir 5 milions d’euros per canviar la major part dels punts de llum, uns 15 mil, i assegura que el sistema funciona correctament.La mesura permetrà estalviar més de 700 mil euros anuals i reduir la contaminació lumínica de la ciutat. En declaracions a Tarragona Ràdio, Carme Crespo ha desestimat la proposta del PP en considerar que la tecnologia LED no és aplicable a l’enllumenat públic.Reconeix que és més eficient que les bombetes convencionals però afirma que encara no està prou desenvolupada. Més endavant, amb el que s’estalviï en els propers anys, es podrà implantar a la ciutat de Tarragona. Els populars asseguren que la substitució de les llums s’amortitzaria en cinc anys per l’estalvi en la factura de la llum que comportaria. El PP defensarà aquesta proposta en forma de moció en el proper ple de l’Ajuntament.
