Les festes del Roser viuran aquest cap de setmana un final de festa molt mogut que, ben segur la Part Alta s’omplirà amb gent de totes les edats.
El vicepresident de l’Associació de Veïns del Carrer Merceria, Sergio Carrillo explica que encaren els dies més lúdics amb xarangues, revetlles o correfoc.
A més d’aquestes activitats i, dels actes més infantils, els gegants del carrer merceria, que l’any que ve esdevindran centenaris, viuran un moment especial: l’apadrinament de dos nous gegants. Es tracta del gegant Justinià i la seva esposa Teodora, dos antics emperadors de l’Imperi bizantí que daten del segle VI dC.
També cal recordar, que els padrins d’aquests gegants, van estrenar nou vestuari el passat divendres 3 d’octubre a càrrec de la Casa de la Festa d’Amposta.
Així doncs, els gegantons Ninons i Nassots, o més coneguts com els del carrer Merceria ja estan ben engalanats per encarar els seus 100 anys.
- Junts posa com a línia vermella que els projectes acordats amb el govern s’executin abans que acabi el mandat
- ERC segueix s’instal·lat en el ‘no’ al pressupost per l’incompliment dels acords pactats
- L’Ajuntament de Tarragona congelarà els impostos de cara al 2026
- L’Ajuntament de Tarragona licita les obres per a la potenciació de Refugis Climàtics al Parc del Francolí
- El centre Cultural d’Aragó a Tarragona comença amb la celebració de les festes del Pilar