Les exportacions de Tarragona i les Terres de l’Ebre han sigut lleugerament inferiors durant el primer mes de l’any, amb un volum de vendes de 820,9 milions d’euros, un 0,9% menys que el mateix període de l’any passat, segons les dades publicades aquest dijous pel Ministeri d’Indústria.
Les exportacions tarragonines i ebrenques representen un 2,7% del conjunt estatal. Al mes de gener, els principals sectors exportadors han estat els productes químics i els productes energètics, que van créixer un 61,9%, amb un volum de 110,6 milions d’euros. D’altra banda, els productes químics han venut per valor 333,7 milions d’euros, el que representa un 5,8% menys.
Més notícies:
- Joseda Menargues reforça el lateral dret del Nàstic
- Tarragona recorda els tres nois ofegats a l’Arrabassada en un emotiu minut de silenci
- Mor el tercer menor que va ser rescatat de l’aigua en l’ofegament de divendres a l’Arrabassada
- L’Ajuntament decreta tres dies de dol per la mort de dos menors després d’ofegar-se a la platja
- Shinnosuke Katsushima s’incorpora al Nàstic per les dues properes temporades
