Les persones més grans de 65 anys podran anar al cinema per 2 euros. A partir d’aquest dimecres arrenca el programa Cine Sénior on un dia a la setmana aquest col·lectiu podrà anar 11 cinemes de la demarcació, preferentment els dimarts. Les entrades es podran adquirir a les mateixes taquilles després d’identificar-se.
El programa compta amb un pressupost de 10 MEUR i aspira a arribar a 9,5 milions de persones. El govern espanyol ha plantejat aquesta mesura perquè el cinema és un dels sectors que encara arrossega les conseqüències de la pandèmia. Precisament, els més grans són el col·lectiu a qui més està costant tornar a les sales.
El gerent d’Ocine Les Gavarres, Josep Eduard Príncep, ha explicat a Tarragona Ràdio que és una bona mesura perquè la gent gran pugui tornar al cinema després d’una època de la pandèmia on ho han deixat de fer.
Les sales de cinema rebran la subvenció per pagar aquesta iniciativa en funció del nombre d’entrades venudes a preu reduït.
Més notícies:
- El Torneig Internacional del TGN Bàsquet arriba a la 21a edició creixent en nombre de partits
- Tecni Nasticamp de Setmana Santa 2026
- 700 persones es mouen per l’epilèpsia
- L’Ajuntament de Tarragona utilitzarà 14,9 MEUR del romanent de tresoreria per finançar inversions
- La Costa Daurada intensifica la seva promoció al mercat francès

