Les persones més grans de 65 anys podran anar al cinema per 2 euros. A partir d’aquest dimecres arrenca el programa Cine Sénior on un dia a la setmana aquest col·lectiu podrà anar 11 cinemes de la demarcació, preferentment els dimarts. Les entrades es podran adquirir a les mateixes taquilles després d’identificar-se.
El programa compta amb un pressupost de 10 MEUR i aspira a arribar a 9,5 milions de persones. El govern espanyol ha plantejat aquesta mesura perquè el cinema és un dels sectors que encara arrossega les conseqüències de la pandèmia. Precisament, els més grans són el col·lectiu a qui més està costant tornar a les sales.
El gerent d’Ocine Les Gavarres, Josep Eduard Príncep, ha explicat a Tarragona Ràdio que és una bona mesura perquè la gent gran pugui tornar al cinema després d’una època de la pandèmia on ho han deixat de fer.
Les sales de cinema rebran la subvenció per pagar aquesta iniciativa en funció del nombre d’entrades venudes a preu reduït.
Més notícies:
- Els Jocs Special Olympics Tarragona reuniran 1.700 esportistes amb discapacitat intel·lectual d’arreu d’Europa
- Nou servei de recollida de restes vegetals
- La Víbria petita celebra el seu vintè aniversari i lluirà restaurada aquest diumenge al Serrallo
- Maria Fort enceta la primera jornada del Tetafest
- El 112 rep una seixantena de trucades de l’Alt Camp pel fum procedent de la torxa de Dow al polígon nord
