Les persones més grans de 65 anys podran anar al cinema per 2 euros. A partir d’aquest dimecres arrenca el programa Cine Sénior on un dia a la setmana aquest col·lectiu podrà anar 11 cinemes de la demarcació, preferentment els dimarts. Les entrades es podran adquirir a les mateixes taquilles després d’identificar-se.
El programa compta amb un pressupost de 10 MEUR i aspira a arribar a 9,5 milions de persones. El govern espanyol ha plantejat aquesta mesura perquè el cinema és un dels sectors que encara arrossega les conseqüències de la pandèmia. Precisament, els més grans són el col·lectiu a qui més està costant tornar a les sales.
El gerent d’Ocine Les Gavarres, Josep Eduard Príncep, ha explicat a Tarragona Ràdio que és una bona mesura perquè la gent gran pugui tornar al cinema després d’una època de la pandèmia on ho han deixat de fer.
Les sales de cinema rebran la subvenció per pagar aquesta iniciativa en funció del nombre d’entrades venudes a preu reduït.
Més notícies:
- El primer casal d’estiu de la Móra-Tamarit supera el centenar d’inscripcions
- Junts per Catalunya anuncia 350.000 € per rehabilitar la muralla de Tarragona
- El PP acusa els socialistes d’ignorar els municipis i seguir amb les pantalles acústiques
- Els Mossos desmantellen una plantació de marihuana a Rodolat del Moro
- La Guàrdia Civil investiga un nou cas de “l’estafa dels likes” amb un resident de Tarragona com a presumpte autor

