El Cor Amics de l’òpera de Sabadell i l’orquestra simfònica del Vallès tornen a Tarragona per interpretar Les Noces de Figaro de Mozart.
Aquest divendres 20 de novembre a les nou del vespre, l’òpera torna al Teatre Tarragona amb una de les obres mestres musicades pel compositor austríac. Una peça amb quatre actes que explica tots els embolics al voltant d’un casament i una història sobre la lluita de classes durant la Revolució Francesa.
La soprano tarragonina Marta Mathéu encarna el paper de Comtessa d’Almaviva.
La presidenta dels Amics de l’Òpera de Sabadell, Mirna Lacambra, apunta l’inici de l’argument d’una de les òperes més ben considerades de la història.
Una hora abans de la representació es durà a terme una introducció i descripció de veus i personatges a càrrec de Josep Maria Rota. L’espectacle forma part de la temporada de Teatres de Tardor de Tarragona.