El PSC ha anunciat que els 146 mil tarragonins es beneficiaran d’un augment de les pensions a partir de l’1 de Gener de 2011. Totes creixeran de mitjana un 1’3% mentre que les mínimes i no contributives experimentaran un increment del 2,3 per cent. La pensió mínima de viduïtat amb càrregues familiars i la pensió de jubilació amb titular menor de 65 anys queden fixades en una retribució de 695 euros mensuals. La pensió màxima del sistema per al 2.011 serà de 2.498 euros. El diputat socialista per Tarragona, Joan Ruiz, diu que també creixeran les pensions de viduïtat i les que reben les vídues amb fills. Segons el PSC, l’augment serà del 81% respecte el 2004.Ruiz també ha assegurat que el sistema de pensions està molt sanejat, i que aquest es podrà mantenir força temps. A la demarcació de Tarragona, aquestes ajudes suposen 19 milions d’euros al mes.

Resum: Nàstic 0 – Cadis 0