Alcover, Deltebre, Falset, Horta de Sant Joan, l’Arboç, la Ràpita, Miravet, Montblanc, Mont-roig del Camp i Torredembarra oferiran en total 48 propostes formatives de diferents àmbits, impartides per professionals de l’art i la creació, i obertes a tothom. D’aquesta manera, l’oferta formativa de l’Escola per l’Art i la Cultura de la Diputació de Tarragona s’estén a 10 municipis més de la demarcació, fet que completa l’oferta que s’imparteix als centres educatius de Tortosa i Valls, seus estables de la nova escola.

“Light Painting”, “Videocreació”, “Disseny d’un cartell protesta amb visió de gènere”, “Cubisme en família”, “Pintura Mural” o “Il·lustració conceptual” són alguns dels cursos monogràfics que s’impartiran entre els mesos de febrer i juliol d’enguany. A cada municipi s’han programat fins a 6 propostes, en funció de les seves necessitats i preferències.

L’Escola per l’Art i la Cultura s’emmarca en la voluntat de la Diputació d’estar al costat del sector cultural de la demarcació de Tarragona, un fet que s’ha intensificat arran de la pandèmia amb la creació d’ajudes específiques en aquest àmbit. Segons la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, “la cultura ha de ser un dels motors de recuperació econòmica en aquests moments”.