L’Espai Jove Kesse tancarà les seves portes aquest divendres, 18 d’agost, a les nou del vespre per marxar de vacances fins al proper dimarts 12 de setembre.
Després de l’horari especial d’estiu, el Kesse tornarà a l’habitual: de dimarts a dissabte a la tarda. En els vuit mesos i mig que portem de 2017, l’Espai Jove Kesse ha rebut més de 15.000 visites. Els principals usos, com és habitual, han estat els dels joves que accedeixen a la primera planta de l’edifici,
el casal de joves on es duen a terme accions d’oci i de lleure educatiu, així com les assistències a les activitats trimestrals que organitza el Servei
Municipal de Joventut i les cessions d’espais i materials del Kesse mitjançant el Carnet Tarragonajove. També hi ha hagut un increment dels actes organitzats directament per entitats, col·lectius i persones joves que han comptat amb l’Espai Jove Kesse per dur a terme els seus actes oberts al
públic.
El nou curs s’iniciarà amb una Festa Holi, la festa hindú dels colors, que se celebrarà el divendres 15 de setembre, de 17 a 20.30 h, al Pati de l’Espai
Jove Kesse. L’entrada serà gratuïta però condicionada a l’aforament.
La festa dels pols de colors es completarà amb discjòqueis, balls d’estil
Bollywood, un canó d’escuma i efectes especials.
Una de les principals novetats del nou curs escolar seran les noves aules temàtiques, un total d’onze, que es duran a terme les tardes de dimarts a dissabte.
