L’esport inclusiu serà el protagonista d’aquest cap de setmana a Tarragona amb dues competicions destacades. D’una banda, el Palau d’Esports Catalunya de l’Anella Mediterrània serà l’escenari del torneig de seleccions Powerchair Football i el 39è Campionat de Catalunya de Futbol Cinc per a persones amb discapacitat intel·lectual se celebrarà al camp de futbol municipal de La Floresta.
El torneig de Powerchair Football, futbol amb cadira de rodes, tindrà lloc la tarda d’aquest dissabte 27 de setembre i el matí de l’endemà diumenge 28 de setembre. La competició, en la qual participarà la selecció catalana de Powerchair, s’emmarca en la cinquena edició de la Setmana Catalana de l’Esport de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC).
El diumenge 28 de setembre arribarà el XXXIX Campionat de Catalunya Futbol Cinc per a esportistes amb discapacitat intel·lectual, un esdeveniment organitzat per la Federació Acell que reunirà uns 350 esportistes dividits en 36 equips al camp de futbol municipal de La Floresta. Durant la jornada, de 10.30 a 14 hores i de 15 a 17.30 h, es disputaran 54 partits.
L’accés del públic a ambdues competicions és lliure i gratuït.
- Setembre, un adéu molt especial a l’estiu
- “Jo sóc d’AIE, i tu?” a La Capsa de Música amb Big Mama Montse
- La seguretat ciutadana, el Nàstic, o el turisme, entre els guanyadors del Taller de versots de Santa Tecla als instituts
- Luis César: ‘Em fa posar vermell la posició del Nàstic a la taula classificatòria’
- Detingut per circular drogat i de manera temerària per l’AP-7 entre Tarragona i l’Ampolla