L’Estació de Regeneració d’Aigua de Tarragona, Vila-seca i Salou ampliarà la seva capacitat fins a 9 hm3, després que hagi assolit els 6,6 hm3 des de la seva posada en marxa, ara fa deu anys. L’empresa Aigües Industrials de Tarragona (AITASA), que gestiona la depuradora, ha sol·licitat aquest divendres a l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) la concessió per incrementar les aigües depurades.
Així en els pròxims anys, es passarà dels 30.000 m3/dia regenerats actuals als 45.000 m3/dia. L’any 2021, el 18% de l’aigua utilitzada per la indústria química va ser regenerada. Més endavant, l’empresa construirà una altra planta amb l’objectiu de regenerar el 40% de l’aigua del polígon industrial de Tarragona.
L’actuació suposarà una inversió de 30MEUR.
Més notícies:
- El sector turístic de Tarragona rep amb els braços oberts el Tour de França però en relativitza l’impacte econòmic
- Arnau Padrós, el tarragoní de l’Eurolliga valora molt positivament l’evolució de l’arbitratge a la ciutat
- El tarragoní Alejandro Fernández, reelegit president del PPC amb el 97,51 % dels vots
- Guille Parisi destaca l’ambició de la Pobla de Mafumet i celebra l’ascens aconseguit
- La producció tarragonina de l’òpera ‘Carmen’ obre el Festival Camp de Mart amb ovació del públic
