La Direcció General del Patrimoni de l’Estat ha autoritzat les obres a l’antic edifici fitosanitari per adequar-lo com a seu de la colla castellera dels Xiquets del Serrallo.
El setembre de 2013, l’Estat va signar el conveni de cessió amb l’Ajuntament, administració que s’ha encarregat de proposar al Ministeri les obres necessàries, així com de sufragar-les.
El Subdelegat, Jordi Sierra, i l’Alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros van signar l’acta de cessió del Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques a l’Ajuntament de la ciutat. A través d’aquest s’autoritzava l’ús temporal de l’immoble situat al Moll de Costa Número 1 de Tarragona amb l’objectiu que esdevingués seu de la colla castellera dels Xiquets del Serrallo.
Actualment la colla castellera assaja a l’antiga Estació Marítima, al Moll de Costa.

