L’acte institucional tindrà lloc a les 18 h i inclourà una performance de l’Associació Ment i Salut La Muralla

La importància de tenir cura del benestar emocional i combatre l’estigma associat als problemes de salut mental.
Aquests seran els temes centrals del manifest per commemorar el Dia Mundial de la Salut Mental a Tarragona.
L’acte institucional tindrà lloc aquest dimarts a les 18 h a la
rotonda de l’Ajuntament de Tarragona.
La lectura del manifest anirà a càrrec de membres de l’Associació Ment i Salut La Muralla i del Consell Municipal d’Infants i Adolescents de Tarragona.
Paula Ulloa és la coordinadora de l’entitat.

L’acte es completarà amb una performance protagonitzada per persones usuàries de l’Associació Ment i Salut La Muralla, que traslladarà a l’escenari experiències i vivències relacionades amb la salut mental.
La commemoració s’emmarca en la sisena edició del Mes de la Salut Mental, una iniciativa municipal que enguany ofereix 56 activitats impulsades per entitats de la ciutat i diferents àrees municipals. La programació s’allargarà fins a mitjans de desembre i inclou xerrades, tallers, activitats esportives, documentals, teatre, música i presentacions de llibres, entre altres propostes adreçades a persones de totes les edats.