A partir d’aquest 25 de juny, arrenca l’Estiu Jove 2025. Enguany, s’amplia el nombre d’activitats i pretenen arribar a més col·lectius. Des d’aquest dilluns, a partir de les 17 h de la tarda es podrà fer la reserva a les activitats.
Des del 25 de juny i fins al 19 de setembre, torna l’Estiu Jove amb un programa dirigit a persones d’entre 12 i 35 anys. La programació inclou jocs, activitats, tallers i exercicis dinàmics. Enguany, cada Summer Week Jove Express constarà de tres dies d’activitats de lleure i 2 dies de l’àmbit escollit en aquesta setmana. També destaquen els laboratoris de creació jove, la Korean vibes week i els esports i aventura. Com a novetat, s’incorporen al programa les sessions de flamenc per rumba catalana, el laboratori de creació La Moixonera i l’Afro Kundalini, el taller de dansa africana.
Guillermo Garcia, conseller de Joventut, ha explicat que l’ampliació de les activitats correspon a un dels eixos estratègics del Pla Local de Joventut 2028, que fa referència a l’eix d’educació i desenvolupament i cultura.
D’aquesta manera fomentar l’experimentació i la creativitat artística i la divulgació i exhibició cultural. Les activitats es faran a l’Espai Jove Kesse, però també arribaran a altres indrets com el Centre Cívic de Bonavista, el Port, la Platja del Miracle o l’amfiteatre, d’entre altres. En total, hi col·laboren una quarantena d’entitats.
- La Protectora d’Animals de Tarragona impulsa una marxa per conscienciar sobre l’abandonament de gats i gossos
- Roland Mimi Ngoy: “Des del principi no hi ha hagut esperança per tal que la República Democràtica del Congo firmés un acord de pau amb Ruanda”
- Aquest dissabte es presenta l’obra guanyadora del 24è premi de traducció Vidal Alcover: “La vida al Mississipi”
- El ple fa costat als veïns de ‘Les Cases de Colors’ i insta la Generalitat a actuar-hi de manera integral
- Tarragona cedeix un solar a la Fundació Onada per a la construcció d’una residència per a persones amb TEA


