L’Hospital Francolí instal·la plaques solars fotovoltaiques d’autoconsum. El centre sociosanitari fa una clara aposta per les energies renovables i l’estalvi energètic.
La instal·lació projectada és una planta de generació elèctrica que funciona mitjançant tecnologia solar fotovoltaica. La instal·lació s’ha dut a terme a la coberta del centre sociosanitari i està formada per 216 panells solars amb una potència de 455 watts-pic (Wp) cadascun. En total genera una potència de 98.280 Wp i la superfície de captació fotovoltaica és de 472 m2.
Aquesta planta solar suposa una producció del 16 % del total del consum, que repercuteix en el mateix percentatge a la factura de la llum. La inversió total ha estat ronda els 100.000 euros.
Més notícies:
- Lola Fontana: “la Setmana Santa forma part de la meva vida i jo formo part d’ella”
- L’Ibersol CBT nou líder de la 3 FEB
- El LF2 del TGN Bàsquet cau després d’un gran inici contra l’ADBA Sanfer (79-70)
- El Nàstic segueix igual fora de casa (0-1)
- El Volei SP i SP cedeix en l’últim desplaçament de la temporada contra el tot poderós equip canari del Guaguas

