El servei d’arts i educació de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona (IMET), exhibirà a l’Institut Antoni Martí Franquès una exposició que repassa cronològicament la història del teatre des dels seus orígens fins a l’actualitat. Ho fa en el marc de la celebració del Dia Mundial del Teatre que se celebra el pròxim diumenge 27 de març.
Atesa la bona acollida que ja va tenir al claustre de l’IMET i després de la seva estada al Martí Franquès; iniciarà un recorregut pels centres educatius públics i concertats que la sol·licitin, per tal de divulgar el coneixement i la pràctica del teatre entre els infants i joves de la ciutat. En el cas del Martí Franquès, es podrà visitar des d’aquest dimecres i fins al 4 d’abril.
Segons el conseller d’Educació, Manel Castaño, “aquesta iniciativa té l’objectiu d’ajudar a valorar i estimar el teatre en les seves diferents manifestacions estètiques i pedagògiques”. I és que amb aquest repàs històric es pretén estimular l’assistència al teatre proporcionant informació que pugui ajudar a l’alumne a saber contextualitzar les obres pel que fa a la seva direcció, repartiment, gènere, propostes temàtiques i tècniques.
Més notícies:
- Nàstic -Euopa, duel clau per la permanència a la 1REF
- Tarragona apropa l’eclipsi total amb un cicle de xerrades divulgatives
- Joan XXIII instal·la un piano al vestíbul i convida a tocar-lo a professionals, pacients i familiars
- Arriba una nova edició del festival Pint of Science als bars de Tarragona i Reus
- El nou contracte de manteniment inclou una renovació de les tres escales mecàniques que hi ha a la ciutat

