El CV SPSP va tornar al seu pavelló només dos dies després de proclamar-se millor equip de Catalunya. Ho va fer amb una exigent prova de preparació davant l’històric Centurions Narbonne francès. Els rojillos van afrontar el duel amb tres baixes de pes: Ismael Alomar, Yusnier Morales i Elieser Rojas. Tot i que aquests dos últims ja es troben a Tarragona, no s’incorporaran a la dinàmica del grup fins dimecres vinent.
L’objectiu de l’enfrontament va ser el mateix que fins ara: continuar polint aspectes del joc, aquesta vegada contra un rival de gran nivell.
El primer set va ser equilibrat en l’inici i va permetre veure una lleugera millora ofensiva respecte a la lliga catalana del cap de setmana passat. Tot i això, els petits detalls van acabar decantant la balança a favor del Centurions Narbonne (20-25).
En el segon parcial, l’Instercap Asisa Tarragona SPSP va agafar la davantera en el marcador i va mantenir una bona dinàmica, amb un bloqueig de Denys que va sorprendre tots els presents i va obligar el tècnic visitant a demanar el primer temps mort. Tot i això, novament van ser els detalls els que van decidir el desenllaç, amb un resultat idèntic per als francesos (20-25).
El tercer set va ser el més desigual. Els cooperativistes van perdre eficàcia tant en atac com en defensa, tot i que van deixar alguns detalls de qualitat en els punts aconseguits. El Centurions Narbonne va tancar així el triomf per 0-3, amb un clar 17-25.
Els de Vlado Stevovski continuen avançant en la seva preparació amb la mirada
posada en l’inici de la Superlliga.
Un inici previst per al pròxim 25 d’octubre davant el Pamesa Teruel. El següent amistós tindrà lloc dissabte 4 d’octubre a les 19.00 h, després del debut del sènior femení a Primera Nacional (16.00 h).