El Departament d’Educació ha atorgat 300 mil euros a set Instituts de Secundària del Camp de Tarragona per posar en marxa aquest curs els Plans d’Actuació Immediata. L’institut de Campclar és un dels centres que s’ha acollit a aquesta iniciativa que té l’objectiu de millorar la convivència i la qualitat docent. Els Plans es concretaran aquest curs 2006-2007 amb l’aplicació de diferents mesures. Entre aquestes, hi ha la possibilitat d’incrementar els equipaments informàtics, contractar monitors per les aules-taller o la formació de pares i mares. També es poden fer cursos per a resoldre conflictes, contractar tècnics d’integració social i comprar materials didàctics. Cada centre educatiu decidirà com invertir les ajudes del Departament d’Educació. El Director dels Serveis Territorials d’Educació, Zacarias Henar, explica que aquestes actuacions immediates han de servir per millorar la qualitat dels Instituts. Hi ha set centres de secundària del camp de Tarragona que s’han acollit a les subvencions. Són dos Instituts de Reus, un de Cambrils, un altre de Vila-seca, un del Vendrell i un de Mont-roig del Camp. També participa en el projecte l’Institut de Campclar de Tarragona. Els centres escollits reuneixen el perfil idoni per aplicar el Pla. Tenen necessitats específiques, problemes concrets o un major marge de maniobra.