El fotògraf tarragoní Lluc Queralt inaugura aquest divendres l’exposició “L’art de seure” a l’Espai Nautilus de Tarragona.

En aquesta nova col·lecció, Queralt presenta una sèrie de cadires físiques amb intervenció artística i algunes pintures amb tècnica de collage i serigrafia. L’artista considera que la cadira representa la necessitat de parar a seure i reflexionar en la vida quotidiana. Queralt ha explicat en una entrevista de Tarragona Ràdio que ha buscat la recreació de la repetició a través de formes geomètriques. 

L’exposició de Lluc Queralt s’inaugura aquest divendres a dos quarts de vuit de la tarda i s’exposarà a l’Espai Nautilus del carrer Reding fins el 30 d’agost. L’entrada és gratuïta.Tothom qui vulgui podrà visitarla de les 10 del matí fins a la una del migdia i, des de dos quarts de cinc fins a dos quarts de nou de la tarda.