Una unitat del Cos d’Agents Rurals al Tarragonès han trobat a les instal·lacions d’un recinte industrial de Tarragona un au que va ser identificada com un exemplar de Bitó, que semblava estar ferit. Els Agents Rurals han qualificat el fet de sorprenent, ja que es tracta d’un d’una espècie autòctona d’ocell que es troba catalogada en perill d’extinció. Els seus avistaments són molt esporàdics i rars.L’ exemplar presentava símptomes de malnutrició i deshidratació, així com un edema al cap i lesions en una de les potes. L’animal ha estat traslladat al Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrussa del Departament Agricultura i Medi Ambient.La presència d’aquests ocells a la comarca és molt excepcional. Els Agents Rurals l’han vist molt ocasionalment a les immediacions de la Sèquia Major de Vila-seca.