Publicado enNotícia

L’OMIC va atendre l’any passat més de 540 entrevistes personalitzades i prop de 300 denúncies per correu electrònic

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor va atendre 540 entrevistes personalitzades i més de 280 conflictes per correu electrònic, durant el 2007.Aquestes dades han posat de manifest la necessitat, per part de la població, de sentir-se assessorada sobre els seus drets i obligacions com a consumidors.Les consultes més freqüents fins al moment han estat sobre habitatge, telefonia i serveis financers.La consellera d’Empreses, Formació, Ocupació i Consum, Dolores Herrera, explica que l’any vinent es vol buscar un espai més adient i que es reforci l’atenció als ciutadans.L’objectiu és que el consumidor confiï en el suport de l’Ajuntament i en el comerç tarragoní.Ara per ara, l’OMIC se situa a la planta baixa de l’Ajuntament de Tarragona. L’OMIC ha iniciat una campanya de Nadal per promoure el consum responsable durant les festes.

Publicado enNotícia

L’OMIC va atendre l’any passat més de 540 entrevistes personalitzades i prop de 300 denúncies per correu electrònic

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor va atendre 540 entrevistes personalitzades i més de 280 conflictes per correu electrònic, durant el 2007.Aquestes dades han posat de manifest la necessitat, per part de la població, de sentir-se assessorada sobre els seus drets i obligacions com a consumidors.Les consultes més freqüents fins al moment han estat sobre habitatge, telefonia i serveis financers.La consellera d’Empreses, Formació, Ocupació i Consum, Dolores Herrera, explica que l’any vinent es vol buscar un espai més adient i que es reforci l’atenció als ciutadans.L’objectiu és que el consumidor confiï en el suport de l’Ajuntament i en el comerç tarragoní.Ara per ara, l’OMIC se situa a la planta baixa de l’Ajuntament de Tarragona. L’OMIC ha iniciat una campanya de Nadal per promoure el consum responsable durant les festes.