Els pitjors temors s’han complert i l’aler Mackeely Shantz no podrà jugar més aquesta temporada per culpa de la lesió al genoll que es va fer en el partit de Lliga Catalana de dijous passat contra el Viladecans (72-65).
La jugadora canadenca va haver d’abandonar el partit en el tercer període després de fer-se mal en el genoll dret, el qual ja s’havia lesionat prèviament jugant a la lliga universitària del Canadà i que va provocar que es passés la temporada passada en blanc.
Les proves a les quals s’ha sotmès Shantz aquests dies han evidenciat un trencament en el lligament creuat del genoll dret i això l’obligarà a passar per la sala d’operacions. En tractar-se d’una lesió tan greu, la seva tornada a les pistes queda descartada aquest curs.
Es tracta d’un nou entrebanc en el projecte de Lliga Femenina 2 del TGN Bàsquet. Primer, va ser la baixa de l’entrenador Òscar Pedroche —el club ha fet oficial avui el seu substitut, Sergio Manzano— i ara, la greu lesió de Shantz.
Mackeely Shantz va ser el primer fitxatge del TGN Bàsquet per aquest curs. Tot just després, van arribar la canadenca amb passaport nigerià Brigitte Lefebvre-Okankwu i l’argentina Emi García León.