Ariza Makukula reconeix obertament que es vol quedar al Nàstic i ha qualificat de rumors els diferents comentaris que han sortit sobre la seva marxa del club aprofitant l’aturada nadalenca. El congoleny sap que no passa per el seu millor moment i ha assumit la seva suplència.Makukula ha dit que no ha sentit res del seu possible retorn al Sevilla o d’altres ofertes d’equips com el Cadiz que s’havien interessat per fer-se amb els serveis del davanter grana. Ariza Makukula que porta dues jornades consecutives sense entrar ni en la convocatòria ha expressat la seva sorpresa per no comptar en els plans de Paco Flores. Makukula creu però que és el tècnic el que ha de decidir lògicament quan és el moment de poder tornar a comptar amb ell.El que si que te clar el davanter és que encara no s’ha pogut veure el millor Makukula des de la seva arribada al Nàstic.Ha reconegut també que ha arribat a jugar algun partit amb molèsties en el seu turmell i que tot i que ja està pràcticament al 100%. Amb Ariza Makukula i Matellan ja reincorporant de ple al grup, Paco Flores segueix fent proves a l’equip i especialment a la defensa on podria introduir fins a dos canvis per la visita a Anoeta. Pel vist en la darrera sessió Mingo pot tornar a entrar al lateral esquerra un cop superats els problemes físics que arrossegava i Matellan podria entrar a l’eix de la defensa acompanyant a David Garcia. La resta de l’equip segueix sent un incògnita tot i que sembla que Flores pot tornar a apostar per un 4-2-3-1 amb Buades i Morales al doble pivot, Gil i Cuéllar en les bandes i Ismael i Ruben en punta. En la sessió preparatòria d’aquest dijous que es farà al Nou Estadi es poden començar a desvetllar alguns dels interrogants de cara a la visita a Donosti.En la informació referent al Nàstic hem de fer un apunt a aquesta casa perquè aquest dimecres en el Sempre Nàstic especial realitzat a l’auditori de Caixa Tarragona, s’ha presentat la nova agenda de l’any 2007 que han fet conjuntament Tarragona Ràdio i el Gimnàstic de Tarragona. En l’acte que va servir també per recordar l’ascens del club i on hi van assistir el president del Nàstic, Josep Maria Andreu i els jugadors Ruben Pérez i David Garcia, el cap de la marca Nàstic Lluis Fàbregues presentava així aquest nou producte.Acabem amb diferents apunts de l’actualitat grana ja que el club aquest dimecres va fer la foto oficial de la plantilla ja amb Paco Flores al capdavant i també va enregistrar la nova campnaya de captació de socis que va permetre veure castells a l’interior del Nou Estadi. Recordar també que l’equip torna a partir de dos quarts d’onze als entrenaments i que ho farà avui a les instal·lacions del Nou Estadi.
Makukula es vol quedar
