Les entitats econòmiques de Tarragona envien una carta al ministre de Foment, José Blanco, per exigir que es desencallin les obres de l’autovia A-27, que ha d’unir Tarragona i Montblanc. Les obres de l’A-27 acumulen un retard de més de tres anys. Estan pressupostades des de 2006 i es calcula que ara ja s’hauria d’haver executat un 64% dels treballs. Però de moment tant sols s’ha complert amb els tràmits administratius i les obres no han començat. El director de la FEAT, Josep Lluís Aymat, diu que, un cop descartada l’A-68, cal tirar endavant els projectes ja aprovats, abans d’especular amb nous. Les obres de l’autovia Tarragona-Montblanc, estan aturades bàsicament per litigis amb ajuntaments, com el del Morell. El president de la Cambra, Albert Abelló, considera que ha passat prou temps per resoldre aquests conflictes. Els empresaris calculen que l’a-27 permetrà estalviar 11 milions d’euros en transport. També suposaria guanys importants pel sector turístic.
