Marc Urgell, estudiant de l’institut de l’Arboç (Baix Penedès), ha obtingut la millor nota de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) d’enguany a la demarcació de Tarragona. Una nota calcada a la que també ha tret Ònia Amenós, de l’institut Gabriel Ferrater de Reus. A la fase general han obtingut un 9,5. Urgell, a més, amb les notes de la fase específica -tecnologia i física en el seu cas- ha elevat la puntuació fins als 13,446 sobre 14.
En declaracions a l’ACN, l’estudiant de l’Arboç ha reconegut que no s’esperava treure la millor nota de la demarcació i ha apuntat que “fer esport és bo per desconnectar i ser més productiu” quan s’estudia. A partir del setembre vol cursar Enginyeria de Telecomunicacions a l’UPC.
- Programa Especial 140 anys del Club Gimnàstic de Tarragona
- La Guàrdia Urbana incorpora una nova furgoneta de trànsit
- L’Ajuntament i la Via T atorguen 12 premis als comerços guanyadors del Concurs d’Aparadors
- 38 obres repassaran el llegat cultural del Fons d’Art del Port de Tarragona
- Preocupació del sector turístic de la Costa Daurada i l’Ebre per la “inestabilitat” que generen els conflictes bèl·lics
