Marc Martínez podria tornar als terrenys de joc aquest dimecres.

Una lesió muscular li ha  impedit posar-se  de  curt fins el moment. Ara ja porta dos entrenaments seguits  amb normalitat i el mister  no descarta fer-lo jugar amb motiu de l’enfrontament que es té demà a casa i contra el Centre d’Esports Sabadell. Amb tot, Vicente Moreno  no vol precipitar-se amb  el futbolista.

Qui pel moment ho ha jugat tot i després de la llarga lesió és Javi Martínez. El tècnic grana diu que l’andalús s’ha de guanyar el lloc com un més.

Vicente Moreno creu que Javi Martínez ha de ser un futbolista important. Espera que compti amb la continuïtat que l’any passat no va tenir degut als problemes físics. 

El Nàstic jugarà contra el seu filial dimecres de la setmana que ve en la que serà la presentació de l’equip que enguany dirigirà Martin Posse. El partit s’iniciarà a les set de la tarda.