Maria José Osuna serà la nova fiscal en cap de Tarragona. Així ho ha proposat el Consell Fiscal aquest dimecres. És la primera dona que assoleix la plaça a la demarcació.
Osuna està destinada a aquesta fiscalia des de fa 34 anys, per la qual cosa és una “profunda coneixedora de la mateixa”, recull en un comunicat la Fiscalia General de l’Estat. Relleva Xavier Jou, que ha estat en el càrrec des del juny del 2006. Després de tres mandats -de cinc anys cadascun-, Jou ha decidit renunciar a la reelecció.
El fins ara fiscal en cap de Tarragona, Xavier Jou, ha fet balanç de la seva etapa al càrrec.
El Consell Fiscal ha proposat Osuna, que és tinent fiscal des de l’any 2006, per ocupar el càrrec i ara demanarà al Consell de Ministres que certifiqui el seu nomenament. Posteriorment la decisió serà publicada al Butlletí Oficial de l’Estat.

Més notícies:
- Declaren culpable d’assassinat l’home acusat de matar la seva exparella a Calafell el 2025
- Els Bombers han fet 21 rescats de persones atrapades a vehicles per les pluges a l’Ebre i Tarragona
- ES-Alert per pluges torrencials la pròxima hora al Baix Camp, Baix Ebre, Baix Penedès, Ribera d’Ebre i Tarragonès
- Port Tarragona analitza les oportunitats logístiques i empresarials de la transformació dual
- Tarragona mostra les seves connexions europees amb el cicle ‘Les petjades d’Europa’

