El tancament de la URV comporta una reorganització global tot i que la rectora, Maria José Figueras, explica que ja s’estaven preparant des de fa dies. L’objectiu és mantenir la formació a distància i ha començat a treballar per establir-ho. Figueras ha assegurat que és necessària una veu única per fer d’interlocutor de cara a fixar i vetllar per les mesures addicionals que s’implantin.
Davant de la situació causada pel coronavirus (COVID-19), la Universitat Rovira i Virgili (URV) fa públiques les següents informacions:
– Seguint les instruccions del Govern de la Generalitat de Catalunya, la Universitat cessa l’activitat lectiva presencial a partir de les 00:00 h del dia 13 de març i durant un mínim de 14 dies, fins al divendres 27 de març, inclòs.
– La docència continuarà a distància, en la mesura del possible. Properament s’informarà com s’articularà.
– L’activitat laboral del PDI i del PAS es manté amb normalitat. No obstant això es tindran en compte mesures de conciliació.
– En línia amb aquestes accions, es tanca l’accés del públic i els estudiants al CRAI i se suspenen totes les activitats d’extensió universitària.
L’actualització de la informació es pot consultar al web www.urv.cat/coronavirus.