Mediterrània i la Fundació Onada comencen els treballs conjunts de neteja d’un tram del riu Francolí.
Les tasques es van iniciar la setmana passada. Concretament, es tracta de l’espai situat entre l’Escola de Natura Francolí i el pont de l’Avinguda Roma.
La conservació i preservació d’aquest indret és responsabilitat directa de Mediterrània, tenint en compte l’acord de custòdia signat recentment amb l’Ajuntament de Tarragona.
L’objectiu principal és controlar i gestionar els abocaments incontrolats que es produeixen en aquest tram del riu, que malauradament, degut a la seva proximitat amb el centre de la ciutat, pateix amb assiduïtat la brutícia de persones incíviques.
L’acció va comptar amb la participació d’una dotzena de persones, que van dedicar-se a fer la primera presa de contacte i detectar quines són les zones més afectades per la brutícia. A més, es van recollir al voltant de 40 quilos de deixalles de diversa tipologia.