El president de Mare Terra Fundació Mediterrània, Àngel Juárez, reclama una política clara de medi ambient al nou equip de Govern de Tarragona.
Juárez ha presentat oficialment la fundació al regidor d’Urbanisme, Espais Públics, Plans Integrals, Medi Ambient
i Neteja, Xavi Puig, en una trobada celebrada aquest dimecres.
Durant la reunió, Juárez ha demanat que la ciutat de Tarragona aposti per una política ambiental clara, en considerar que en els últims anys ha estat de perfil molt baix i erràtica.
Així, ha recordat per exemple la dissolució de la Fundació Tarraco Energia i la poca activitat de la Fundació Tarragona Smart Mediterranean City que, en la seva opinió, hauria de fer un viratge cap a la sostenibilitat i el medi ambient.
El president de Mediterrània ha ofert la màxima col·laboració amb l’Ajuntament per difondre la riquesa natural del riu Francolí a través de l’Escola Natura.
De fet, l’Escola actua com un centre d’interpretació del riu, gràcies a la maqueta de 6 metres quadrats que reprodueix amb tota fidelitat la conca del riu i ajuda a entendre la seva importància.
Juárez també ha reclamat al nou regidor que es tiri endavant l’estudi epidemiològic aprovat, amb els vots a favor d’ERC, en un ple municipal del 2015.
Mediterrània reclama una política clara de medi ambient al nou ajuntament
