Meritxell Batet dona suport a la candidatura de Viñuales. La presidenta del Congrés dels Diputats ha visitat Tarragona on el candidat del PSC ha anunciat que es farà realitat el Casal de la Dona a la ciutat per convertir-se en un espai referent en orientació laboral, formació i en suport a dones que han patit violència masclista.
La presidenta ha recordat els valors feministes de les polítiques socialistes a l’Estat que s’han de traslladar a la ciutat, segons ella, amb la tornada a l’alcaldia del PSC. Batet ha tret pit dels avenços aconseguits des del govern de Zapatero fins al de Pedro Sánchez. Pel que fa a la candidatura de Rubén Viñuales, Batet ha dit que ell està compromès amb la justícia, la cohesió i amb els temes d’igualtat de gènere i que Tarragona ha perdut el temps en els darrers 4 anys.
L’alcaldable Viñuales ha explicat que el nou Casal de la Dona podria instal·lar-se a Torreforta o a l’antiga facultat de lletres.
Aquest espai inclourà el SiAD que formarà part de l’àrea d’Igualtat per oferir una visió feminista en tots els departaments.
Més notícies:
- Blau de prússia: “El valor del CO₂: Capturar per transformar”
- Cafè, copa i puro, amb Àngel Òdena: “No es pot cantar i plorar al mateix temps, però conec una persona que ho fa”
- Javi Sanz deixa el Nàstic
- Som Part Alta convoca un debat participatiu sobre la nova ordenança de terrasses
- Toni Larramona és l’escollit pel nou projecte del CBT