Més de 300 persones participen a la 13a Jornada Anual de Tarragona Impulsa. Sota el lema ‘Relacions que creen oportunitats’, la convocatòria ha desbordat totes les previsions arribant al màxim d’inscrits previstos. La trobada, al Palau Firal i de Congressos, ha posat el colofó a la I Setmana de l’Ocupació als Barris de Ponent.
Fins a 320 persones han participat aquest divendres al matí a la cita anual de Tarragona Impulsa, celebrada al Palau Firal i de Congressos de Tarragona. Una cita que pretén esdevenir un espai de relacions entre les persones, amb el coneixement, amb el teixit empresarial i amb les institucions. La consellera de Turisme, Promoció Econòmica i Comerç, Montse Adan ha valorat positivament la jornada. Diu que ha superat les expectatives.
La ponència inaugural ha estat ‘Com fer possibles les relacions significatives’, a càrrec de David Cortés, soci fundador d’Entropia, i l’ha seguit d’un conjunt d’activitats per a persones que es troben en recerca de feina. L’objectiu és que coneguin de forma vivencial els programes d’orientació, formació i ocupació que s’ofereixen des de Tarragona Impulsa.
Paral·lelament, s’ha dut a terme la conferència ‘Com portar la teva proposta de valor al mercat per diferenciar-nos’, de la mà de Luis Conde, soci fundador de Fuego Camina Conmigo. A més, s’han fet trobades networking entre persones emprenedores i empreses que han format part de programes de Tarragona Impulsa amb assistents interessats a participar en properes convocatòries per poder intercanviar experiències.
- Comencen les obres de construcció de l’aparcament provisional de l’estació de Camp de Tarragona
- L’hospital Joan XXIII acull una jornada d’igualtat i violència amb perspectiva de gènere amb professionals de diversos àmbits
- Més consultes i menys queixes en el nou Protocol de la URV contra violències masclistes
- La Diputació de Tarragona aprovarà divendres un pressupost per 2026 que puja als 237,5 MEUR
- CCOO i UGT denuncien la violència masclista en totes les seves formes


