Més de 13.000 infants i joves participen aquest estiu en 250 activitats de lleure al Camp de Tarragona. D’aquests, més de 1.600 corresponen a monitors i directors. Són dades de la Direcció General de Joventut del Departament de Benestar Social i Família. Les activitats majoritàries són els casals, seguits de les colònies, les acampades, els camps de treball i les rutes. Més de la meitat d’aquestes activitats es desenvolupen durant el mes de juliol. El Tarragonès és la segona comarca que concentra més activitats amb un total de 64 accions. En total, el Departament ha organitzat vuit camps de treball a la demarcació de Tarragona, tres més que l’any passat.
El director general de Joventut, Toni Reig, destaca la importància de potenciar els camps de treball, ja que representen una gran eina pedagògica.
La Generalitat ha ofert plaça per a 2.200 infants i joves de 5 a 17 anys als quatre albergs de la xarxa nacional a les comarques tarragonines.